مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

اکران آنلاین «فسیل» چه زمانی است؟

  • کد خبر: ۱۹۲۱۸۴
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
اکران آنلاین «فسیل» چه زمانی است؟
اکران فیلم سینمایی «فسیل» درحالی با محدود شدن سانس‌های نمایش آن، در ایران و خارج از ایران ادامه دارد که زمان اکران آنلاین آن نیز اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران پس از انقلاب است، نوروز ۱۴۰۳ به صورت آنلاین اکران می‌شود.

«فسیل» با رکوردشکنی‌های متعدد، بیش از ۲۷۵ میلیارد تومان فروش داشته و موفق به جذب بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مخاطب شده است. این فیلم پس از «عقاب ها» (ساموئل خاچیکیان، ۱۳۶۴) با ۱۰ میلیون مخاطب و «کانی مانگا» (سیف الله داد، ۱۳۶۷) با ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب، سومین فیلم پرتماشاگر سینمای پس از انقلاب است. فسیل به تازگی از رکورد فیلم «افعی» (محمد رضا اعلامی، ۱۳۷۲) که ۶ میلیون ۴۰۰ هزار تماشاگر را جذب سالن‌های سینما کرده بود عبور کرده و اگر تا پایان سال روی پرده بماند، احتمالا فیلم «کانی مانگا» را هم پشت سر خواهد گذاشت.

بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا، الناز حبیبی، الهه حصاری، بابک کریمی، سیدجواد هاشمی و امید روحانی از بازیگران این فیلم هستند.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->